субота, 1 липня 2017 р.

Фотозвіт за 2016-2017 навчальний рік

Перший дзвінок



Перший урок 
"Країно моя – Україно, найдорожча для мене земля"






Обласний вебінар викладачів іноземних мов Хмельниччини 
на тему «Освітня технологія веб-квест на уроках іноземної мови» 
29.09.2016 року

Науково-практична конференція «Концепція змішаного навчання іноземних мов» для фахівців навчальних закладів України



Участь у засіданні науково-методичної ради Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області, що відбулося 27 грудня 2016 року




Співпраця з народним депутатом України Р. Мацолою

Здобутки






Наші перемоги. 
Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Хмельницької державної адміністрації № 275-од від 26.05.2017 року «Про підсумки обласного конкурсу знавців іноземної мови «Моя професія – моє майбутнє» серед учнів професійно – технічних навчальних закладів, Дипломом І ступеня нагороджено ученицю Шепетівського професійного ліцею Оніщук Марію



Зустріч учнів з учасниками  бойових дій в зоні АТО. 
Виховна година "Герої нашого часу"








День пам’яті нашого земляка. 
Тематична виставка в краєзнавчому музеї


З патріотизмом в серці

Наші мама й тато. Батьки Героя України Зубкова Івана





Класне керівництво в групі № 104.
Мої майбутні слюсарі-ремонтники та електрогазозварники










Атестація 

Робочі будні







 Мої маленькі розумнички))


Ось і завершився цей навчальний рік



































Немає коментарів:

Дописати коментар