План
роботи методичної комісії викладачів гуманітарних та суспільно-економічних
дисциплін
У 2013-2018 роках - єдина методична
проблема: «Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів»
Проблеми
метод комісії на 2015-2016 н.р. є:
Ø Підвищення
якості навчальних досягнень учнів з гуманітарних та суспільно-економічних
дисциплін;
Ø Вдосконалення
роботи над методичними розробками викладачів за допомогою інноваційних
технологій навчання.
№ з/п
|
П.І.П.
|
Предмет
|
Пед.
стаж
|
Категорія,
звання
|
Курси
|
Обов’язки,
посада
|
Рік
атестації
|
1
|
Здрачук
А.С.
|
Іноземна
мова, художня культура
|
11р.
|
1 категорія
|
2013р.
|
Голова м/к, викладач, зав.кабінетом,
кл.керівник
|
2012р.
|
2
|
Гуменюк
Л.Р.
|
Історія,
правознавство, основи правових знань, «Людина і світ»
|
24р.
|
Вища, вчитель-методист
|
2011р.
|
Методист, викладач
|
2010р.
|
3
|
Ваколюк
Т.С.
|
Укр.
мова, укр.література, світова літературо, зарубіжна література
|
30р.
|
1 категорія
|
2011р.
|
Викладач, зав.кабінетом
|
2015р.
|
4
|
Ляска
О.О.
|
Географія
|
16р.
|
1 категорія
|
2012р.
|
Соціальний педагог, викладач
|
2015р.
|
5
|
Рижко
Л.С.
|
Економіка
|
6р.
|
Спеціаліст
|
Викладач, зав.кабінетом, кл.керівник
|
Відомості про членів методичної комісії:
Індивідуальні
методичні теми:
Ø Здрачук
А.С. – «Здійснення громадянської освіти учнів ПТНЗ за допомогою учнівських
навчальних проектів».
Форма
узагальнення: розробки уроків, газети, контрольні
тести, презентації з окремих тем.
Ø Гуменюк
Л.Р. – «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках суспільних
дисциплін за допомогою інформаційно- комунікаційних технологій».
Форма
узагальнення: опис досвіду, методичні рекомендації,
контрольні тести, презентації з окремих тем.
Ø Ваколюк
Т.С. – «Формування в учнів мовної культури засобами предметів: мова та
література, як складової особистості майбутнього конкурентоспроможного
робітника». Форма узагальнення: опис
досвіду, тести з окремих тем, презентації.
Ø Ляска
О.О. – «Комп’ютерна підтримка уроків географії як запорука ефективної
реалізації особистісно-зорієнтованого підходу до навчання учнів».
Форма
узагальнення: розробки уроків, контрольні тести, презентації з окремих тем,
навчальні фільми.
Ø Рижко
Л.С. – «Формування економічної культури учнів на уроках економіки засобами
інформаційно-комунікативних технологій».
Форма
узагальнення: розробки уроків, контрольні тести,
презентації з окремих тем.
Планування
роботи методичної комісії
Вересень
Методична
скринька
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Розгляд «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та
молоді».
|
Голова
м/к,
члени
м/к
|
|
2
|
Планування роботи методичної комісії
на 2015-2016н.р.
|
Голова м/к
|
|
3
|
Опрацювання методичних рекомендацій
МОНУ про викладання гуманітарних та суспільно-економічних дисциплін у
2015-2016 н.р.
|
Члени м/к
|
|
4
|
Розгляд у відповідності до державних
стандартів перспективно-тематичних планів, планів роботи кабінетів, паспортів
КМЗ предметів, планів самоосвіти викладачів та поурочно-тематичних планів з
предметів гуманітарних та суспільно-економічних дисциплін.
|
Голова м/к, методист, викладачі
|
Робота
між засіданнями: Робота між засіданнями:
Ø взяти
участь у настановній методичній нараді;
Ø взяти
участь у обласному вебінарі;
Ø моніторинг
навчальних досягнень першокурсників;
Ø залучення
учнів 1 курсу до гурткової роботи з предметів гуманітарного циклі;
Ø складання
індивідуального плану атестації викладача Гуменюк Л.Р.;
Ø складання
графіку відкритих уроків на рік.
Ø Подавати
до веб-журналів та сайтів ПЕДПРЕСИ, ПРОФТЕХОСВІТИ наукові статті, розробки
інноваційних уроків, методичні рекомендації;
Ø Продовжити
науково-дослідницьку роботу з учнями:
·
по вивченню історії рідного краю;
·
екологічного стану рідного краю;
·
фольклорно-літературної
творчості рідного краю;
Жовтень
Засідання
професійного клубу
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Вплив позакласної роботи на підвищення
рівня мотивації учнів до навчання.
|
Рижко Л.С.
|
|
2
|
Підвищення ефективності
навчально-виховного процесу за допомогою інтерактивного навчання.
|
Ляска О.О.
|
|
3
|
Підвищення ефективності навчання за
допомогою гри.
|
Викладач предмета «Ділова активність»
|
Робота
між засіданнями:
Ø Відвідування
уроків викладачів з метою вивчення їх
досвіду;
Ø Активізувати
роботу щодо створення власних методичних розробок та подання їх на затвердження до
науково-методичної ради НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області;
Листопад
Ярмарок
педагогічних ідей
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Участь у виставці матеріалів КМЗ предметів
загальноосвітньої підготовки «Педагогічні ідеї та знахідки».
|
Методист,
голова м/к
|
|
2
|
Використання різнорівневих вправ як
засіб розвитку творчих здібностей учнів.
|
Ваколюк Т.С.
|
|
3
|
Психолого-педагогічні
особливості використання мультимедійних засобів навчання.
|
Ящук О.О.
|
|
4
|
Використання комп’ютерних
технологій як засіб творчого та інтерактивного навчання.
|
Ляска О.О.
|
Робота
між засіданнями:
Ø Прийняти
участь в роботі наукових товариств Хмельницького територіального відділення МАН
України;
Ø Здійснювати
педагогічне керівництво індивідуальною роботою педагогів з підвищення
кваліфікації, вивчення досягнень перспективного педагогічного досвіду роботи
над індивідуальними методичними темами;
Грудень
Круглий стіл
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Підвищення ефективності навчання за
допомогою групової роботи.
|
Викладач правознавства
|
|
2
|
Використання різнорівневих вправ під
час вивчення лексики на уроках іноземної мови як засіб розвитку творчих
здібностей учнів.
|
Здрачук А.С.
|
|
3
|
Прес-інформація для педагогів про
новини педагогічної преси.
|
Захарченко Л.М.
|
Робота
між засіданнями:
Ø Продовжити роботу над реалізацією єдиної методичної проблеми:
«Шляхи підвищення навчальних досягнень учнів» (3-ий рік роботи)
Ø Участь
та проведення тижня правової освіти та боротьби із злочинністю;
Ø Оформлення
зведених відомостей з предметів за 1 семестр 2015-2016 н.р.;
Січень
Методична
сесія
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Про
особливості проведення «ЗНО – 2016».
|
Методист
|
|
2
|
Моніторинг
якості навчальних досягнень учнів за 1 семестр 2015-2016н.р. з предметів
суспільно-гуманітарного циклу у порівнянні з 2014-2015н.р. та шляхи корекції.
|
Методист,
заступник директора з НВР
|
|
3
|
Психологія
навчання старшокласників.
|
Практичний
психолог
|
Робота
між засіданнями:
Ø Підготовка
завдань до предметних ліцейних олімпіад;
Ø Організація
консультацій з метою поглиблення знань учнів з гуманітарних та
суспільно-економічних дисциплін;
Лютий
Педагогічний
діалог
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Підсумки ліцейних предметних олімпіад
з предметів гуманітарного та суспільно-економічного циклів.
|
Методист,
члени м/к
|
|
2
|
Психологічна підготовка учнів до ЗНО
|
Практичний психолог
|
|
3
|
Використання мультимедії у вивченні
іноземної мови (з досвіду роботи).
|
Здрачук А.С.
|
|
4
|
Звіт про підготовку до атестації
|
Гуменюк Л.Р.
|
Робота
між засіданнями:
Ø Проведення
індивідуальних адресних консультацій педагогічним працівникам в написанні
рефератів, курсових робіт;
Ø Підготовка
учнів до обласних олімпіад і творчих робіт;
Ø Співпраця
з консалтинговою групою;
Березень
Педагогічний
діалог
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Методики педагогічного впливу як
засоби підвищення ефективності навчання.
|
Викладач української мови, літератури
|
|
2
|
Інтелектуальні змагання як засіб
розвитку здібностей особистості.
|
Викладач економіки
|
|
3
|
Педагогічні основи активізації
пізнавальної діяльності учнів.
|
Викладач історії України
|
Робота
між засіданнями:
Ø Участь
в роботі атестаційної комісії ліцею;
Ø Проведення профорієнтаційної роботи серед учнів шкіл міста та району;
Ø Організація
участі учнів в обласних олімпіадах та творчих роботах;
Ø Взаємовідвідування
уроків;
Квітень
Круглий стіл
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Неуспішність учнів і шляхи її
подолання.
|
Голова м/к
|
|
2
|
Розвиток індивідуальності учня в
колективній творчій діяльності.
|
Викладач географії
|
|
3
|
Види та стилі взаємодії педагога й
учня.
|
Викладач всесвітньої історії
|
Робота
між засіданнями:
Ø Тиждень
правової освіти та боротьби із злочинністю;
Ø Спільна
робота педагогів із соціально-педагогічною службою з питання індивідуального
підходу до учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги;
Травень
Методична
скринька
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Круглий стіл: «Розвиток творчого
потенціалу учня на уроках і позаурочних заходах»
|
Члени методичної комісії
|
|
2
|
Аналіз виконання планів роботи
кабінетів гуманітарного та суспільно-економічного циклу.
|
Методист, зав.кабінетами
|
|
3
|
Прес-інформація для педагогів про
новини педагогічної преси.
|
Захарченко Л.М.
|
Робота
між засіданнями:
Ø Оформлення
звітних матеріалів по завершенню 2015-2016 н.р.;
Червень
Методична
сесія
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Моніторинг якості навчальних досягнень
учнів за 2015-2016 н.р. з предметів гуманітарних та суспільно-економічних
дисциплін у порівнянні з результатами 2014-2015н.р.
|
Методист
|
|
2
|
Аналіз участі учнів в обласних
олімпіадах, обласних заходах.
|
Методист
|
|
3
|
Аналіз виконання плану роботи
методичної комісії та пропозиції щодо планування на наступний навчальний рік.
|
Голова м/к,
члени м/к
|
Робота
між засіданнями:
Ø участь
у роботі підсумкової конференції;
Немає коментарів:
Дописати коментар