План роботи
гуртка іноземної мови
“ENGLISH4U”
Керівник гуртка:Здрачук Алла Станіславівна
Періодичність
роботи – 1 раз на місяць
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
1
|
Організаційне заняття. Ознайомлення з планом
роботи гуртка; вибори активу гуртка
|
Вересень
|
Здрачук А.С.
|
2
|
Тематичний захід “HALLOWEEN”
|
Жовтень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
3
|
Видання газети “English4U”
|
Листопад
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
4
|
Видання газети “English4U”
|
Грудень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
5
|
Проведення вікторини “Great Britain”
|
Січень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
6
|
Проведення олімпіади з іноземної мови серед учнів
II курсу
|
Лютий
|
Здрачук А.С.
|
7
|
Стінівка « W. Shakespeare»
|
Березень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
8
|
Провести тиждень іноземної мови
|
Квітень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
9
|
Видання газети “English4U”
|
Травень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
10
|
Круглий стіл: “English in my life”
|
Червень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
11
|
Провести підсумки роботи за 2015-2016 н.р.
|
Червень
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
12
|
Прийняти участь в обласних конкурсах на кращого
знавця іноземної мови
|
Згідно плана
|
Здрачук А.С.,
актив гуртка
|
ü ОСНОВНА МЕТА:
Забезпечення
комунікативного та соціокультурного розвитку особистості учня, його підготовка
до міжкультурного спілкування, розширення його світогляду, поінформованості та
загальної ерудиції.
ü
ЗАВДАННЯ ТА ОСНОВНІ
НАПРЯМИ
Основними напрямками є:
-
формування наступних
світоглядних ідей: пізнання світу, розвиток навичок дослідницької роботи,
формування вмінь узагальнювати отримані знання, аналізувати та застосовувати
практично;
-
формування вмінь заданого
рівня в аудіюванні, говорінні, письмі, читанні, перекладі;
-
моральне виховання, а
саме: розвиток почуттів інтернаціоналізму, гуманізму, толерантності;
-
естетичне виховання учнів
.
Даний гурток вирішує широкий спектр завдань:
Пізнавальний аспект:
-
надати знання про
культуру країн мови, що вивчається (музика, традиції, література, свята);
-
ознайомити з особливостями
перекладу та розуміння англомовної літератури (поезія, казки, есе, оповідання);
-
сприяти задоволенню
пізнавальних інтересів учнів.
Розвивальний аспект:
-
розвивати мотивацію до
подальшого оволодіння іноземною мовою та культурою;
-
розвивати навчальні
вміння та формувати раціональні прийоми оволодіння іншомовною культурою;
-
розвивати пошукові здібності учнів.
Виховний аспект:
-
сприяти вихованню
толерантності та поваги до іншої культури;
-
залучати учнів до
загальнолюдських цінностей;
-
сприяти вихованню
особистісних якостей (вміння співпраці з іншими, комунікабельність, повага до
себе та інших, особиста та взаємна відповідальність);
Навчальний аспект:
-
систематизувати,
узагальнювати, закріпляти лексичні та граматичні засоби, вивчені на уроках;
-
вчити вирішувати
комунікативні задачі.
Вирішити поставлені завдання дозволяє
використання під час проведення занять інноваційних технологій, мультимедійних засобів, автентичного мовного
матеріалу (книги, журнали, музика, відеофільми тощо).
ü
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
-
формування
комунікативної, соціокультурної, дискурсивної та стратегічної компетенцій учнів
в межах базового змісту освіти;
-
забезпечення підвищеного
рівня засвоєння англійської мови як шкільного предмета;
-
задоволення пізнавальних
інтересів учнів .
- Освітнє середовище, що
забезпечує особистісний розвиток кожного його суб’єкта.
Немає коментарів:
Дописати коментар