субота, 31 жовтня 2015 р.

План роботи гуртка "English4U"

План роботи гуртка іноземної мови
ENGLISH4U

Керівник гуртка:Здрачук Алла Станіславівна
Періодичність роботи – 1 раз на місяць
№ з/п
Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальний
1
Організаційне заняття. Ознайомлення з планом роботи гуртка; вибори активу гуртка
Вересень
Здрачук А.С.
2
Тематичний захід “HALLOWEEN”

Жовтень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
3
Видання газети “English4U”
Листопад
Здрачук А.С.,
актив гуртка
4
Видання газети “English4U”
Грудень 
Здрачук А.С.,
актив гуртка
5
Проведення вікторини “Great Britain”

Січень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
6
Проведення олімпіади з іноземної мови серед учнів II курсу
Лютий
Здрачук А.С.
7
Стінівка « W. Shakespeare»

Березень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
8
Провести тиждень іноземної мови

Квітень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
9
Видання газети “English4U”
Травень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
10
Круглий стіл: “English in my life”

Червень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
11
Провести підсумки роботи за 2015-2016 н.р.
Червень
Здрачук А.С.,
актив гуртка
12
Прийняти участь в обласних конкурсах на кращого знавця іноземної мови
Згідно плана
Здрачук А.С.,
актив гуртка

ü ОСНОВНА МЕТА:
Забезпечення комунікативного та соціокультурного розвитку особистості учня, його підготовка до міжкультурного спілкування, розширення його світогляду, поінформованості та загальної ерудиції.
ü ЗАВДАННЯ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ
Основними напрямками є:
-         формування наступних світоглядних ідей: пізнання світу, розвиток навичок дослідницької роботи, формування вмінь узагальнювати отримані знання, аналізувати та застосовувати практично;
-         формування вмінь заданого рівня в аудіюванні, говорінні, письмі, читанні, перекладі;
-         моральне виховання, а саме: розвиток почуттів інтернаціоналізму, гуманізму, толерантності;
-         естетичне виховання учнів .

Даний гурток вирішує широкий спектр завдань:

Пізнавальний аспект:
-         надати знання про культуру країн мови, що вивчається (музика, традиції, література, свята);
-         ознайомити з особливостями перекладу та розуміння англомовної літератури (поезія, казки, есе, оповідання);
-         сприяти задоволенню пізнавальних інтересів учнів.
Розвивальний аспект:
-         розвивати мотивацію до подальшого оволодіння іноземною мовою та культурою;
-         розвивати навчальні вміння та формувати раціональні прийоми оволодіння іншомовною культурою;
-         розвивати пошукові  здібності учнів.
Виховний аспект:
-         сприяти вихованню толерантності та поваги до іншої культури;
-         залучати учнів до загальнолюдських цінностей;
-         сприяти вихованню особистісних якостей (вміння співпраці з іншими, комунікабельність, повага до себе та інших, особиста та взаємна відповідальність);
-         прищеплювати навички самостійної роботи з подальшого оволодіння іноземною мовою та культурою.
Навчальний аспект:
-         систематизувати, узагальнювати, закріпляти лексичні та граматичні засоби, вивчені на уроках;
-         вчити вирішувати комунікативні задачі.

Вирішити поставлені завдання дозволяє використання під час проведення занять інноваційних технологій,  мультимедійних засобів, автентичного мовного матеріалу (книги, журнали, музика, відеофільми тощо).

ü ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
-         формування комунікативної, соціокультурної, дискурсивної та стратегічної компетенцій учнів в межах базового змісту освіти;
-         забезпечення підвищеного рівня засвоєння англійської мови як шкільного предмета;
-         задоволення пізнавальних інтересів учнів .

-         Освітнє середовище, що забезпечує особистісний розвиток кожного його суб’єкта.

Немає коментарів:

Дописати коментар